Цікаві думки

Сьогодні учитель має змогу зацікавити учнів не лише хвилюючою розповіддю про письменника, виразним емоційним читанням художнього твору, використанням інтерактивних технологій («Мікрофон, «Мозкова атака», «Незакінчене речення», «Займи позицію», Метод «Прес», «Авторське крісло» і т д.), а вразити яскравою мультимедійною презентацією, яка дає можливість учням відчути атмосферу епохи, про яку йдеться на уроці, доторкнутися до художнього  світу і особистості письменника, відчути на собі погляди людей з полотен видатних художників або милуватися природою, чи архітектурою, листати  чернетки  рукописів, порівняти атмосферу в романі і в кінофільмі, емоційне сприйняття художніх образів учнями. Великий ефект навчання створює використання постерів, буктрейлерів, реклам, завдань – квестів , навчальних відеофільмів

         Зовсім по-іншому учні слухають міні – лекцію, пояснення з використанням мультимедійного проектора, за допомогою якого демонструються цікаві слайди, яскраві схеми, вислови, цитати, уривки з творів, заочна екскурсія до музею, уривки з екранізації художніх творів, невеличкі реклами творів та літературних героїв.